Städning kontor Stockholm tips
Det kom lite oväntat att jag skulle kolla på städning för vårt kontor, men nu sitter jag här och försöker förstå vad som finns. Jag började bara söka runt utan någon plan och klickade in på olika sidor. I den processen hamnade jag på Kontorsstädning i Stockholm - Limpio.se och försökte få en snabb överblick. Där fanns information om kontorsstädning och hur det kan anpassas efter olika behov. Jag scrollade mest igenom för att se hur sidan var uppbyggd och vad som tas upp. Det verkade finnas olika delar som beskriver innehållet i tjänsten. Samtidigt är jag lite osäker på vad som egentligen är viktigt att jämföra i början. Hur gjorde ni när ni först började titta på sådant?
7 Views

Det låter som en ganska typisk start när man hamnar i en sån uppgift utan att ha gjort det tidigare. Jag minns att jag själv började med att bara klicka runt och inte riktigt visste vad jag letade efter. Den sidan du nämner dök upp för mig också när jag jämförde olika alternativ i Stockholm. Jag tittade mest på hur tydligt de beskriver vad som ingår i städningen. För mig var det viktigt att inte fastna i detaljer direkt utan få en känsla först. Efter att ha sett några olika upplägg blev det lättare att förstå vad som skiljer dem åt. Har ni redan diskuterat hur ofta städningen ska göras?